Fotografies de l’escola

Benvolgudes i benvolguts,

Aquest any estem realitzant modificacions pel que fa a l’accés de fotografies d’activitats i sortides del centre. L’objectiu és vetllar pels drets d’imatge i veu de tots els infants de l’escola i, per aquest motiu, les restringim amb contrasenya; només es donarà accés a aquestes a les famílies i tutors/es legals dels menors.

Si teniu el vostre fill i/o filla escolaritzat en el centre, rebreu dues contrasenyes (NO es poden facilitar a persones externes a la nostra comunitat educativa). Una d’elles serveix per accedir a la carpeta d’activitats conjuntes d’escola i visualitzar els cursos als quals es vol accedir (aquesta és comuna per a tothom). L’altra contrasenya serveix per poder veure les imatges/vídeos concrets del curs que està fent l’alumne o alumna. Així doncs, podreu accedir a una carpeta d’activitats generals que es vagin fent al llarg del curs i, alhora, també podreu accedir a la carpeta del curs/promoció que està l’infant.

Per poder anar a aquest apartat, us heu de dirigir a la zona “Multimèdia“, la qual es troba a la capçalera del web, o bé a través d’aquest enllaç: MULTIMÈDIA.

Les fotografies antigues d’aquest curs 21-22 s’aniran penjant de mica en mica, però les que anem realitzant d’ara en endavant estaran actualitzades i les podreu veure totes. Cal a dir, que en moltes ocasions ja s’enllaçarà l’àlbum en qüestió a les entrades que anem fent a la pàgina web.

Tornem a recordar que les imatges són d’ús personal i familiar, i es prega que no se’n faci un ús indegut, ni redifusió sense el consentiment corresponent.

A continuació us deixem un petit tutorial de com accedir a les carpetes que s’han esmentat anteriorment: