Carroussel de les Festes de Primavera

Enguany s’ha dut a terme el projecte “Festes de Primavera” a la nostra escola. Durant tot el curs s’han realitzat un munt d’activitats per conèixer una mica millor aquesta festivitat de Palafrugell. Per finalitzar-lo, divendres 16 de juny es va celebrar el primer Carroussel TJ, on l’alumnat va mostrar les seves disfresses i els balls que van preparar prèviament. A continuació, us deixem un tastet del que va ser la jornada:

Recordar que a l’apartat “Multimèdia” d’aquesta web, un cop introduïda la contrasenya (facilitada a principi de curs) podreu veure un enllaç anomenat “Carroussel Festes de Primavera TJ” on es poden visualitzar les fotografies del Carroussel. Aprofitem per agraïr la tasca duta a terme per en Paco Dalmau, fotògraf de la jornada.