Fang!

L’alumnat de sisè de la nostra escola va ser participant del programa “Fang!” de 3Cat. A partir d’avui, 7 de febrer, es poden visualitzar els programes en la plataforma digital SX3 de 3Cat. No serà fins el 21 de març que s’emetrà per la televisió “El derbi empordanès”.… Llegeix més»

COSMOCAIXA

Els alumnes de tercer el dilluns 11 de novembre vam anar a Barcelona per visitar el Cosmocaixa.
Vam gaudir molt fent les dues activitats sobre l’univers i els animals.
 A més, vam fer una visita a  les instal·lacions i les exposicions.
 Ens va agradar moltíssim!!! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vols veure més… Llegeix més»