Teatre

El passat dimecres, 29 d’abril, es va representar l’obra “Enmig del mar” al teatre de l’escola. Aquesta obra va ser protagonitzada per l’alumnat del taller de teatre del segon trimestre de Cicle Superior.… Llegeix més»

Famílies en cercle

Des de Centre Municipal d’Educació de Palafrugell participem en el «Programa per a famílies», un programa sobre criança positiva i el bon tracte cap als infants de Dipsalut. Des d’aquest programa s’organitza el Taller «Famílies en cercle», un taller que promou la comunicació eficaç entre tots els membres de la família i us permetrà tenir unes relacions més saludables amb els vostres infants basades en vincles afectius sans.… Llegeix més»