Tallers Àgora

En els Tallers Àgora, l’alumnat de primària explora la riquesa de les llengües catalana, castellana i anglesa mentre desenvolupa les seves habilitats comunicatives. Amb un enfocament en l’expressió oral i escrita, així com la comprensió auditiva i lectora. Els Tallers Àgora preparen els nostres alumnes per afrontar amb confiança els reptes lingüístics del segle XXI.

Una característica única dels nostres tallers és la interacció entre diferents nivells educatius. Des de 1r fins a 3r, i de 4t a 6è, l’alumnat es relaciona i aprenen els uns dels altres, creant un ambient enriquidor i inclusiu. No només ens centrem en l’aprenentatge individual, sinó que també celebrem la força del treball en equip i la col·laboració entre iguals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *