Iniciem el curs 2021-2022

Comença un nou curs i us volem donar la benvinguda desitjant obrir les nostres portes per retrobar-nos i mostrar-vos una nova imatge de l’escola amb nous colors i nous espais…
Ens veiem dilluns 13 de setembre!

Benvolguda comunitat, un dels objectius prioritaris del Torrent és trobar un mitjà més eficient i eficaç per fer arribar la informació d’escola.
En aquests moments hem trobat en Telegram una possible solució, aquest és un servei de missatgeria instantània que a diferència d’altres serveis similars … Llegeix més»

Impulsem Horta

Aquest projecte s’ha realitzat conjuntament amb les escoles del districte Horta-Guinardó per impulsar i reivindicar el treball de les àrees d’educació física i d’educació musical tan importants pel creixement dels infants.

LLENGÜES MATERNES

Un any més hem celebrat a la l’escola el dia Internacional de la llengua materna, per reivindicar que és la primera llengua que aprenem i la que utilitzem per expressar el que sentim… el que som. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Dansa Ara 2019/2020

Vídeo-resum de jornada del “DansAra” que vam realitzar virtualment com a activitat de recuperació del curs 2019-2020.

PUNT VERD MÒBIL ESCOLAR

Com cada any, el punt ver mòbil escolar ve al nostre centre per recollir i emportar-se totes aquelles coses velles, trencades i que no fem servir. També aquelles coses que ja s’han gastat i no les podrem utilitzar més. L’objectiu és reciclar el màxim de… Llegeix més»

PARTICIPACIÓ SOLIDÀRIA DE L’ESCOLA TORRENT D’EN MELIS

Estimades famílies del Torrent, fa dues setmanes, tota l’escola vam participar
en una Iniciativa anomenada Quimfants.
Un nen de 3 anys, amb un limfoma estrany, necessita que s’estudiï més el seu tipus de càncer i en general el càncer infantil amb l’objectiu de millorar l’esperança de vida de les nenes i els nen que pateixen aquesta malaltia.
La iniciativa, creada per la mare d’en Quim juntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu, té l’objectiu de recaptar fons per a la investigació del Càncer Infantil.

Com hem col·laborat l’Escola del Torrent d’en Melis al Guinardó i altres escoles de Nou barris? Elaborant detalls de nadal des dels infants de P3 fins a 6è. Aquests detalls es vendran via telemàtica (reviseu documents adjunts), avui 18 de desembre i 4 de gener a partir de les 17:30 a la parada Solidària de Quimfants a la Plaça de Roquetes. Els infants han col·laborat de la següent forma:

Si algú està interessat en participar d’una manera més directa, a continuació
teniu l’enllaç de la iniciativa: https://www.paralosvalientes.com/p2p/8/Quimfants

Catàleg Nadal 2020 Quimfants. – Full de demanda

Tota l’escola hem après molt amb aquesta iniciativa solidària!!! Gràcies a tothom!!!

DANSA ARA 2020

Els infants de 3r han celebrat el DANSA ARA a l’escola. Un gran esdeveniment de Dansa Contemporània que vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants.

Podeu veure un petit recull de les danses treballades.