2. Desplegament curricular

El centre disposa d’un domini  propi. D’aquesta manera, alumnat, professorat i personal d’administració disposen d’un usuari @escolatorrentdenmelis.cat

USUARIS DE CENTRE

Cada membre de la comunitat escolar disposa del seu usuari @escolatorrentdenmelis.cat. Aquest usuari és personal i intransferible.

A continuació s’enllacen els documents per a la gestió d’aquests usuaris. Creació i gestió d’usuaris

COMPETÈNCIES DIGITALS

Les competències digitals són d’àmbit transversal. Poden ser utilitzades per tractar problemes i situacions que afecten qualsevol de les àrees curriculars i són susceptibles d’evolució constant pels canvis de què són objecte els dispositius i les aplicacions en les quals se sustenten. Es tracta de competències metodològiques que fan referència a desenvolupar mètodes de treball eficaços i adequats en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació per a la resolució de problemes que es plantegin en situacions i entorns diferents.

L’Estratègia Digital de Centre ha de contemplar la construcció d’aquesta perspectiva global. En el nostre cas, el centre  l’ha  fixat com un dels objectius de l’Estratègia.

Singularment al nostre centre:

• Fem servir Google WORKSPACE amb el domini escolatorrentdenmelis.cat
  • Fem servir l’entorn de treball Google Classroom.
  • Treballem el pensament computacional i la robòtica a tots els nivells.
  • Trobareu els continguts mínims que treballem a cada cicle. (PER REVISAR)
  • L’alumnat de les comunitats de gran i mitjans fan servir dispositius Chromebooks i tauletes Android, per tant, l’ús de dispositius Windows es limita a la comunitat de petits i als i les docents del centre.

Per a optimitzar l’ús dels Chromebooks i tauletes s’utilitzarà el Drive per a fer les reserves. Tot i això, es poden assignar horaris fixos a determinades hores.

1r trimestre

2n trimestre

3r trimestre

CALENDARI 2nTrimestre

• Treballar a l’aula en el dia a dia la importància de la internet segura.
  • Sessió informativa de Seguretat pels Mossos a tota la comunitat educativa.
  • Sessions de Mossos de Seguretat a Internet per l’alumnat de Sisè i cinquè.
  • 8 de febrer dia d’internet segura: oferir recursos als mestres per poder treballar a l’aula.

Ordinadors sobretaula  20
A on? Quants