5. Portals web i xarxes socials

La presència del centre a Internet es vehicula a partir del Twitter, l’instagram, Youtube i el Node de Centre.

Totes les famílies han de signar una autorització d’ús d’imatge al principi de la seva escolaritat. En cas contrari, l’infant en qüestió no pot aparèixer en cap publicació de l’escola.

Aquest web està realitzat aprofitant el servei Nodes que ofereix el Departament d’Educació.      www.escolatorrentdenmelis.cat. S’hi poden trobar informacions estàtiques, que es revisen periòdicament (documentació, calendari, etc.) i articles dinàmics sobre el que va succeint al centre.

També podreu descobrir els blocs d’aula on hi ha molta més informació compartida de les activitats que es duen a terme a l’escola en el dia a dia. En els blocs podreu veure les fotografies de les activitats utilitzant la contrasenya que donin els docents a l’inici de curs.

El manteniment estructural de la informació el fa la coordinadora, la secretària i l’administrativa qui també revisa tota la resta de continguts.

El domini de l’escola: www.escolatorrentdenmelis.cat  es renova al setembre a www.webempresa.es amb usuari i contrasenya de escolatorrentdenmelis@gmail.com . La coordinadora és l’encarregada de fer la renovació del domini.

Telegram, Twitter i Instagram són les xarxes socials de l’escola que donen sortida i difusió immediata a les activitats diàries del Centre. En elles van publicant notícies, sortides i activitats rellevants que es realitzen al centre.

Google Classroom és una eina de Google destinada exclusivament al món de l’educació. L’alumnat de primer a sisè treballen activitats a través d’aquesta eina. Cadascú té els seus usuaris i contrasenyes i les famílies poden fer-ne el seguiment.  El correu electrònic que els correspon l’anoten a la seva agenda personal el dia que se’ls en faci lliurament. També l’anoten els docents a un document del Drive.07_alumnes_contrasenyes.

Tots els cursos de l’escola tenen un bloc on s’aniran penjant, durant el curs, totes les novetats, sortides, activitats i notícies més específiques del nivell. D’aquesta manera les famílies podran estar al dia de tot allò que fem a l’escola.

PERIODICITAT DE LES PUBLICACIONS

Per tal de garantir l’actualització dels espais a internet i la vigència dels articles a les categories:

• Les activitats generals de centre, es penjaran com a màxim una setmana després de la seva realització.
  • Les activitats de les comunitats, es penjaran com a màxim una setmana després de la seva realització.
  • Les activitats de classe, taller o especialitat, es penjaran com a màxim una setmana després de la seva realització.