XXIX Concurs El Gust per la Lectura

📚🌟 Ens complau anunciar que l’alumnat de 5è de l’escola està participant en el concurs “El gust per la Lectura”! Aquesta emocionant concurs té com a objectiu principal fomentar el desenvolupament de lectors/es competents, crítics/es i apassionats/es per la lectura.

Cada curs escolar, el Departament d’Educació convoca aquest concurs, basat en la lectura i el treball a partir d’obres seleccionades, a les quals s’associen materials didàctics. Això proporciona al nostre alumnat una oportunitat única per aprofundir en el món de la literatura, desenvolupar habilitats crítiques i gaudir del plaer de llegir.

Estem emocionats i emocionades de veure com el nostre alumnat s’immersa en aquesta experiència de descoberta i aprenentatge. Desitgem molta sort i esperem que gaudeixin al màxim d’aquesta aventura literària!