Tasques setmana del 4 al 8 de maig

Hola cracks! Comencem una nova setmana i un nou mes. Tornem amb un munt de novetats, fins i tot que ja podeu començar a sortir a fer un volt i passejar una mica, aprofiteu molt aquestes estones i sobretot cuideu-vos.

Aquesta setmana esperem que trobeu totes les activitats tan divertides com fins ara.

Comencem!

 

Matemàtiques

 

  • Mesurem: Construïm un tangram

 

A la següent fitxa us proposem construir un tangram i estudiar-lo geomètricament. Seguiu les indicacions per construir-lo i contesteu les preguntes. 

En l’activitat 1 us proposa fer servir un full annex en comptes de dibuixar vosaltres el tangram. Nosaltres us demanem que intenteu dibuixar-lo en un full blanc, si no us ensortiu podeu imprimir l’annex.

Un cop el tingueu dibuixat podeu jugar amb ell intentant formar figures, us deixem alguns exemples.

                 

 

 

  • Repassem les matemàtiques

 

Avui us proposem una forma nova de repassar tot el que hem treballat de matemàtiques. Es tracta d’una aplicació nova que és un tipus de kahoot però no necessitareu dos dispositius.

Cliqueu aquí.

Ara introduïu el codi: 952223

Per últim poseu el vostre nom (poseu el nom real i així sabrem qui ha fet l’activitat)

 

Català

Aquesta setmana us proposem 4 textos de comprensió lectora. Són 4 textos curts i després haureu de contestar unes preguntes.

Només heu de clicar els diferents enllaços i us portarà a la fitxa. Marqueu amb una X la resposta correcta i un cop acabada la fitxa li doneu al botó “ terminado”.

Aleshores us sortirà un requadre on heu d’escriure el vostre nom i el correu de la vostra classe. Per últim li doneu a enviar.

Nosaltres rebem la notificació que heu fet l’activitat i els vostres resultats.

Escolliu per començar la que més us agradi:

 

Castellà

Os proponemos una actividad para ayudar en casa cuando se realiza la compra. En ocasiones compramos y no nos fijamos en el tiquet. Hoy analizaremos tiquets de compra con este sencillo ejercicio.

Recordad enviar las respuestas poniendo que es para castellano.

 

Anglès

Aquesta setmana us proposo aprendre a dir les hores del rellotge en anglès

Us he preparat aquesta presentació amb l’explicació.

En els següents enllaços hi trobeu la fitxa 1 en la que simplement heu de col·locar cada paraula a la seva posició del rellotge i la fitxa 2 en la que heu d’escoltar i relacionar l’àudio amb el rellotge corresponent.

De la fitxa 2 m’envieu una còpia per poder veure com esteu aprenent de la mateixa manera que la feina de català (Terminado/Nom i cognoms/Correu de la classe).

Podeu seguir practicant el vocabulari de les diferents rutines, que la setmana vinent treballarem les rutines i les hores de manera conjunta.

 

També ens plau informar-vos que des del Departament d’Interseccions de l’Ajuntament del Prat han volgut donar continuïtat al projecte d’auxiliars de conversa creant una plataforma amb diferents continguts preparats pels propis auxiliars, classificats per grups d’edat. 

A la plataforma trobareu vídeos dels diferents auxiliars amb propostes d’activitats. Us deixem un exemple d’un vídeo on surt l’Andrei, el recordeu? No cal fer l’activitat, només hem pensat que us faria gràcia veure’l.

En aquest video trobareu una explicació del funcionament de la plataforma.

Trobareu la notícia publicada a la web de l’Ajuntament en el següent enllaç.

Esperem que us agradi pugueu aprofitar aquest recurs!

Medi

L’activitat que us proposem aquesta setmana ja l’heu fet servir alguna vegada a la classe. Es tracta de veure uns vídeos amb l’aplicació Edpuzzle. El vídeo anirà parant-se de tant en tant i us farà una pregunta. Pot ser de marcar la resposta correcta o de redactar. Intenteu redactar el més clarament possible la vostra resposta.

Només cal que ens aviseu quan l’hagueu acabat i nosaltres podrem veure les vostres respostes.

Per accedir teniu dues opcions:

    • cliqueu l’enllaç de la vostra classe, després poseu el vostre nom i cliqueu al botó disfrutar de la classe.
    • si teniu l’aplicació d’Edpuzzle a la vostra tauleta o mòbil, cliqueu al botó “entrar codi de classe oberta”. Escriviu el codi de la vostra classe i trobar classe. Ara us demanarà el vostre nom i després cliqueu el botó de disfrutar la classe.
        • Si sou de 4tA el codi de classe per l’aplicació mòbil kertana
        • Si sou de 4tB el codi de classe per l’aplicació mòbil jekunov

 

Música

Aquesta setmana us proposo una activitat de ritme. Haureu de veure el vídeo que us adjunto i picar el ritme.

Però afegirem una dificultat, sempre que surti PA picareu a les cames i quan surt COCA picareu de mans.

Va ràpid però segur que ho fareu genial. Només us heu de concentrar. 

 

Plàstica

Els alumnes de 4t A van crear un kahoot de plàstica i encara no havíem pogut jugar. Aquesta setmana el volem compartir amb vosaltres. Cliqueu l’enllaç i a jugar. Esperem que us agradi molt, el van fer amb molta il·lusió.

Kahoot plàstica

 

Educació Física

Amb vosaltres no pot ningú. Sou uns supers guerrers i guerres. Seguim endavant!!

  • Us deixem un vídeo perquè us entreneu com els super guerrers de Dragon ball. Trieu una de les 3 opcions i segur que millorareu les nostres capacitats físiques. Feu aquesta rutina cada dia i trieu en cada Super guerrer una opció diferent cada dia.

Aquesta activitat serà avaluativa i heu d’enviar una evidència d’ un dels 6 reptes (haureu de fer-los tots i triar 1 dels 6 reptes). Heu de fer-vos una fotografia fent el repte, i heu d’explicar l’activitat i comentar si us ha sigut difícil o fàcil, perquè heu escollit aquest repte, com us heu sentit  i què es treballa en el repte escollit. Feu servir aquesta fitxa. També heu d’ inventar-vos i enviar un repte propi, fer-vos una fotografia i afegir una petita explicació de com es fa i que es necessita i afegir-ho a la següent fitxa. Quan ho tingueu els heu d’enviar al correu de la classe i posar a l’assumpte que és pel Toni EF.

Data límit d’entrega 11 de maig.

Ens agradaria veure els vostres reptes al  padlet. 

Bona sort!.

 

Cultura digital:

Aquesta setmana us repto a animar un personatge. Aquí us deixo un enllaç amb un tutorial, està en anglès però es veuen els passos a seguir. Si necessiteu mirar-vos-ho amb més calma, en aquest document teniu les targetes on van detallant pas a pas el procés en català. Hi ha moltíssimes opcions, no cal que el projecte final les inclogui totes. Només us ofereixo una manera d’aprendre diferents possibilitats, escolliu les que més us agradin!

Recordeu de posar el vostre nom quan deseu el projecte i l’entregueu!

 

Religió

Mira i gaudeix de la història de Josep i el seus germans que trobaràs en el següent vídeo.

6 comentaris

    1. Lídia Roura Autor de l'article

      Hola Sergio, ho vam revisar i estaven totes bé, però sempre ens podem equivocar. Perquè no ens envies les que t’han sortit amb error al correu de la classe i així ho revisarem.
      Gràcies.

  1. Lídia Roura Autor de l'article

    Revisades!
    Les de monedes o d’escriure que és on us ha donat error a la majoria, han de posar-se igual que les hem escrit nosaltres.He posat més alternatives per ampliar les versions correctes.

    Igualment no us preocupeu ja que després mirem on us heu equivocat i si l’error és com està escrit nosaltres la donem per bona.

    Sí que hi havia un error en la del prisma, ja està arreglat. Perdó.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>