Noves activitats de la biblioteca

La biblioteca de la nostra escola ha començat tres noves activitats l’objectiu principal de les quals és el gaudir de la lectura.

-A l’hora del pati l’alumnat disposa d’un racó de dibuix amb llibres per poder dibuixar tot el que els agradi: animals, pokémon, manga, anime, dibuix lliure…. Sempre està ple i gaudeixen d’allò més.

-S’ha estrenat un racó de novetats on s’exposen totes les noves adquisicions de la biblioteca. És molt visual i hi ha llibres de tot tipus, molts d’ells demanats pel nostre alumnat a través de la bústia de suggeriments.

-També hem estrenat CITA A CEGUES AMB UN LLIBRE. Aquesta activitat consisteix en triar una bossa de color i portar-la en préstec sense saber quin llibre hi ha a dins d’ella. Cada bosseta té unes etiquetes amb paraules que donen pistes sobre el que et trobaràs a dins. Està tenint molt d’èxit i amb ella gaudim molt de la lectura!!

A poc a poc anem introduint noves activitats que fan que la nostra biblioteca sigui un espai de gaudi molt dinàmic i divertit a on passar una molt bona estona al voltant dels llibres.

1. Ainara Olalde

muchas gracias por siempre buscar nuevas iniciativas para fomentar la lectura!!! me encantan las propuestas ojala mi hijo os visite pronto, será una alegria si algún día llega a casa con una bolsa de color.