Projecte SORELL

PROJECTE SORELL

Ja fa anys que la nostra escola forma part del projecte SORELL.  La reutilització i socialització dels llibres aporta valors com la cooperativitat, la sostenibilitat, el respecte i la cura del material… I, tots els alumnes que formen part del projecte els coneixen bé perquè estan molt sensibilitzats de la seva importància.image002

Una vegada més, des de la comissió SORELL, formada per membres de l’escola i de l’AMPA, volem felicitar als  nens i nenes de l’escola que treballen dia a dia pel bon funcionament del projecte.

També és important la feina que feu les famílies des de casa, garantint la seva continuïtat.

Per tant, us volem felicitar i us animem a continuar treballant perquè us recordem que aquest projecte només es possible si tots ens impliquem.

Entre tots… és possible!!!