LES TRADICIONS DEL BAGES SUD

Treballar les tradicions serveix per despertar el sentit de pertinença, d’unió, de respecte a tots el pobles i cultures. És important conèixer les tradicions del nostre territori i el seu origen. Per aquesta raó, hem estat treballant a classe les tradicions del Bages Sud. Els dies 25 i 27 hem fet la trobada amb les escoles de Sant Vicenç (FEDAC i Puigsoler) i de Monistrol (FEDAC). El dia 25 les escoles de Monistrol erem les anfitriones i vàrem ballar el ball del Bo Bo, i el dia 27 les escoles de Sant Vicenç ens van ensenyar a ballar el Ball de Gitanes.  Ha estat una bona experiència i hem pogur conèixer a companys i companyes d’altres escoles. Aquesta activitat ha estat impulsada pel Pla Educatiu d’Entorn.

Podeu veure l’activitat clicant a la imatge