En aquest video hi trobareu una mostra del nostre dia a dia.

CONCERT DE NADAL 2020

Esperem que us hagi agradat el concert de Nadal que us hem preparat entre tots i totes!!

Volem agrair l participació de les mestres d’anglès,  la Meritxell  i l’Aina, i de la Mercè la mestra de música i, de totes les mestres per fer-ho possible, i a tots vosaltres per compartir amb nosaltres aquests moments de celebració.

Recordeu que ens retrobarem el dilluns 11, passat reis!!

Que tingueu tots molt bones festes!!!

FELICITACIÓ DE NADAL

La postal guanyadora d’aquest any ha sigut la que han fet la família del Màrius Silva Grima. Enhorabona!!

Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra participació.

L’Escola Sant Pere us desitja Bones Festes!!

CONCURS FOTOS MATEMÀTIQUES CICLE DELS GRANS

Aquí teniu la fotografia guanyadora del concurs matemàtic organitzat pel cicle dels grans pel dia de les matemàtiques. La fotografia l’ha enviat el Joel Jiménez, de la classe dels Aurons. Moltes felicitats, Joel!

Si voleu veure el recull de totes les fotografies que han participat al concurs cliqueu aquí.

SANTA CECÍLIA 2020

Un any més.. tot i que ens les hem hagut de repensar…hem pogut gaudir d’una petita mostra musical per celebrar Santa Cecília!! Ha estat un concert projectat en directe a les diferents aules des de la preciosa terrassa que té l’escola, l’acústica també ens… Llegeix més»

AJORNAMENT DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones de la comunitat educativa als recintes dels centres educatius.

Enguany el Departament d’Educació, atesa la situació de la pandèmia a Catalunya, ha pres la resolució d’ajornar per un any la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels consells escolars, a fi de minimitzar el risc de contagi entre la població i preservar l’escola com un entorn segur. Així, els i les representants dels diferents sectors que havien de ser objecte de renovació, se’ls prorrogarà el mandat fins a la celebració de les eleccions.

PARTICIPEM AL PROJECTE CUEME

Aquest curs hem iniciat el projecte Cueme ( Cultura emprenedora a l’escola), impulsat per la Diputació de Barcelona. Dins d’aquest projecte hem de realitzar una sèrie d’activitats dirigides a impulsar la cultura emprenedora i la consciencia social. L’eix vertebrador d’aquest projecte és la creació i gestió d’una cooperativa escolar per part de l’alumnat, amb el suport de la comunitat educativa, l’administració i altres agents socials de la seva localitat.

El primer que hem fet és veure què és una cooperativa i quines habilitats s’han de tenir per poder fer-la funcionar. Per això hem vist vídeos i hem escrit quines són les nostres habilitats i gustos en un padlet. Amb aquesta informació hem distribuit a tothom per formar part de l’equip directiu o els diferents departaments (marketing i publicitat, producció i comptabilitat).

L’alumnat proposat per formar part de l’equip directiu ha hagut de fer una petita “campanya” per defensar la seva candidatura. A continuació hem fet les votacions i els membres escollits han estat: El Rayan com a president, la Lucia com a secretària i l’Arnau com a tresorer.

També hem escollit el nom de la cooperativa, Patricracks, i estem dissenyant el nostre logo.

Segur que ens ho passarem molt bé fent projecte!

SOM ESCOLA VERDA

Avui hem rebut la renovació del reconeixement de la Generalitat de Catalunya com a Escola Verda.

És la certificació de la bona feina que es duu a l’Escola Sant Pere en educació per la sostenibilitat.

Volem donar l’enhorabona als membres de la comissió d’escola verda pel seu lideratge, als delegats verds per la seva implicació i col·laboració, i a tots aquells que en el dia  a dia us esforceu per fer més sostenible el planeta.

Felicitats!!

CELEBREM LA TARDOR

Tota l’escola celebrem la festa de la tardor.

Vam anar a buscar elements de tardor i hem fet un Land Art (Art natura) a la pista de l’escola.

El treball l’hem fet entre tots, però per grups, sempre mantenint totes les mesures de seguretat.

TREBALLEM AMB ELS CHROMEBOOKS A L’ESCOLA

Treballar amb el chromebook  està molt bé, a més, com que fem servir internet estalviem paper.

El Chromebook és un ordinador portàtil petit i no fa gens de soroll. Cada aparell està assignat a un alumne/a i els compartim amb els companys/es de 6è.

Sovint els utilitzem per entrar al Classroom on trobem activitats de totes les assignatures.

Gràcies a aquesta nova tecnologia podem aprendre des de casa i estar connectats amb l’escola i els companys/es. Aprenem a fer treballs i a fer servir els ordinadors.

Ens agrada molt fer el treball de diferent forma.

Redactors/res: Ona, Joel, Ibtissam, Adrián,Tula.

PROJECTE ETWINNING 19/20

Benvolgudes famílies,

Estem molt contents d’haver rebut el nostre Primer Segell de Qualitat Nacional del Projecte Etwinning “Dear Earth” que vam realitzar el curs passat 2019-2020 en col.laboració en les àrees de medi i llengua anglesa, amb els i les alumnes de segon i que ara cursen tercer.

Properament aquests alumnes rebran el Certificat de l’alumne en paper, en mostra del reconeixement i agraïment per a la seva participació.

Ha estat el segon Projecte Etwinning que hem realitzat a l’escola, i gràcies als i les alumnes ha estat possible treballar col·laborativament en xarxa amb altres escoles d’Europa.

Bona feina i felicitats noies i nois de 3r!