Clicant la imatge accedireu a tota la informació de la preinscripció.

CLOENDA PROJECTE CUEME

Avui ha tingut lloc l’acte de cloenda del projecte Cueme d’aquest curs, organitzat per l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat. L’acte ha consistit en una posada en comú entre l’alumnat que ha realitzat aquest projecte a les dues escoles del poble: l’Escola FEDAC  i l’Escola Sant Pere.

Cada cooperativa ha fet una petita explicació del seu projecte i s’han visionat vídeos on l’alumnat ha mostrat el seu treball a la resta.

ACONSEGUIM L’APARCAMENT DE BICICLETES!

El dia 20 de maig va venir l’alcalde a l’escola per parlar d’un aparcament per a bicicletes.

Vam explicar-li el nostre projecte (on hi podria estar situat, quines millores per al poble comportaria …).

Vam ensenyar-li les fotos dels llocs on es podria col·locar i  ens va dir que es podria construir dins de l’escola o fora, al costat de les escales.

Un cop es decideixi el lloc,   ho comunicarem a l’alcalde  que, llavors, ens el farà posar.

I quan tinguem l’aparcament …  preparem les bicicletes! Pedalem!!

Redacrors/res: Ona, Bruna i Adrián

TROBADES ESCOLES VERDES CATALUNYA CENTRAL

TROBADA ESCOLES VERDES

Hola famílies,

Fa un parell de setmanes vàrem tenir la reunió semestral per tal de poder ensenyar tot el que fem a l’escola en referència al medi ambient, sostenibilitat, cura de l’entorn proper.

Vàrem preparar aquest conjunt de diapositives per tal de poder fer veure als altres centres quines coses xules fem.

El voleu veure?

Doncs aquí el teniu.

CONCURS DE NARRATIVA

L’Escola Sant Pere ha participat al concurs de Narrativa Infantil Sant Jordi 2021 organitzat per la regidoria d’educació de l’ajuntament de Monistrol de Montserrat.

Els guanyadors han estat els següents:

Infantil Títol Guanyador/a Escola
Primer premi EL QUADRE MISTERIÓS CLÀUDIA VICENTE SANT PERE
Segon premi LA NENA VALENTA ADRIÁN NEVADO SANT PERE
Tercer premi PERDUT PER MONTSERRAT JÚLIA FERNÁNDEZ FEDAC

Finalistes:

Títol Autor/a Escola
BIOGRAFIA D’IKRAM LAHSSAINI DUNIA SALHI SANT  PERE
LA BRUIXA I LA FADA VINYET PLAYA FEDAC
IGUALS MERITXELL ALBAREDA FEDAC
ELS ESPORTS SÓN PER TOTHOM RAYAN EL AMRANI SANT PERE

Felicitats als guanyadors i també als finalistes del concurs!!!

XVII CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

Benvolgudes Famílies,

Enguany els infants de 4t ens hem adherit al certamen de lectura en veu alta dut a terme pel centre de recursos del Bages. Aquest Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

Estem molt contents i contentes d’haver pogut participar en una iniciativa tant xula!

Us deixem el link en el qual podreu veure la nostra participant així com també les diverses categories.

XXX JORNADES CULTURALS

Aquest curs tota l’escola ha treballat dones importants, dones que pel seu talent, esforç i actitud han aconseguit deixar empremta. I vam acabar la setmana amb un intercanvi de coneixements, és a dir, cada curs va explicar via telemàtica el què havia après de la dona a la resta de cursos.

UN CLIC PER AL COL.LE

Díptic informatiu

Un clic per al col·le és una iniciativa d’Amazon.es dirigida a tots els centres que imparteixen 2n cicle d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat i/o formació professional del territori nacional. Amazon donarà un crèdit virtual als centres educatius que hi participin, amb el qual podran sol·licitar els productes que necessitin.

Us demanem la vostra participació.

PANTALLES ADDICTIVES

Els experts avisen: “l’ús abusiu de les pantalles de mòbils i tauletes pot provocar transtorns del llenguatge i del son en el més petits. Però també conseqüències greus per als més grans”

En aquest vídeo ens adverteixen dels efectes de la sobreexposició dels infants a les pantalles i com prendre mesures.