DIADA DE SANT JORDI

Ahir la classe del Serrat del Duc juntament amb tots els/les nens/es de l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi amb diferents activitats, Al matí vam fer la roda de contes per diferents racons de Monistrol on ens vam trobar  amb els/les alumnes de la FEDAC i vam escoltar i gaudir de diferents contes com per exemple: Els calçotets de l’ós blanc, Qui té por de les bruixes… Tot seguit vam visitar l’Exposició de dibuixos de Romeus a Can Gibert  i per acabar al matí vam anar a les paradetes de la Font Gran i vam comprar un conte per la classe: El Monstre de Colors va a l’escola. A la tarda vam fer un punts de llibre amb els personatges principals de la llegenda de Sant Jordi.