DIADA DE SANT JORDI

Avui a l’escola els nens i nenes d’El Ninot hem celebrat la diada de Sant Jordi amb diferents activitats. Al matí, hem visitat les paradetes de la plaça de la Font Gran i hem comprat roses i un llibre que ens ha agradat molt. Tot seguit, hem passejat per Monistrol per participar a la Roda de Contes on hem pogut escoltar i gaudir amb diferents contes. També hem visitat l’Exposició de dibuixos de Romeus a Can Gibert. Per acabar el dia, a la tarda hem fet uns punts de llibre relacionats amb els personatges principals de la llegenda.

Feliç Sant Jordi!