La traviata a P3
12/11/18Aquest dies l’òpera ha entrat a P3 de la mà de La Traviata de Verdi. Hem fet un treball de música molt interessant. Us animeu a fer-lo a casa?
Podeu veure més imatges.
Aquest dies l’òpera ha entrat a P3 de la mà de La Traviata de Verdi. Hem fet un treball de música molt interessant. Us animeu a fer-lo a casa?
Podeu veure més imatges.
Els nens i les nenes de P3 estem aprenent un munt de coses i a través dels jocs de llengua i de matemàtiques estem descobrint un món nou que podem compartir amb els adults. Què divertit poder llegir lletres, conèixer nombres, contar, llegir,…
Podeu veure més imatges.
A P3 els aprenentatges són molt vivencials i actius. Sovint fem construccions amb peces de joguina, però què passa quan les peces són tant grans com nosaltres? Doncs, a l’hora de psicomotricitat ho hem experimentat i ens hem convertit en petites peces que es mouen en aquestes construccions. Ha estat divertit convertir-se en els reis d’un palau que hem aixecat nosaltres, conduir els nostres cotxes, passar per sota dels ponts,… La imaginació, la creativitat i el moviment en efervecència.
Podeu veure més imatges.
A P3 els dilluns ve l’Elena amb una bossa plena de danses, jocs, cançons i música. Fent música i moviment ens ho passem d’allò més bé.
Podeu veure més imatges.
A Educació Infantil hem fet de pastissers i hem fet uns bombons de xocolata amb fruits secs per celebrar la castanyada.
Podeu veure més imatges de P3.
Podeu veure més imatges de P4.
Aquests dies a P3 estem treballant la tardor de valent. A l’hora d’experimentació li ha tocat a la magrana. Hem descobert un munt de coses i hem aconseguit fer suc de magrana i tot.
Podeu veure més imatges
A vegades una activitat aparentment simple ens endinsa en un món de coneixements i nous aprenentatges. Això és el que ha passat aquesta setmana a P3. Hem fet un bon treball potenciador de les funcions executives del nostre cervell. A partir de la imaginació i la creativitat i amb la motricitat fina com a motor hem creat el nostre bosc de paper i ens hi hem mogut i interrelacionat al ritme de músiques que hem treballat anteriorment.
Ens ho hem passat molt bé deixant entrar la tardor a l’aula!
Podeu veure més imatges