TUTORIAL EDMODO

Des de l’escola hem introduït unes noves carpetes online dins de l’Edmodo i necessitem que l’alumnat hi pugui accedir. Per fer-ho, cada infant  ha d’introduir uns codis dins del seu propi Edmodo. Per facilitar la tasca, us hem gravat  un tutorial  on s’ensenya com introduir aquests codis a la plataforma i poder entrar a les noves carpetes. És importantíssim que poseu el codi exactament igual per entrar a la classe corresponent. El cosdis els trobareu al correu electrònic que us hem enviat. Espreem que us sigui útil.