PROPOSTES 2 CICLE INICIAL

Benvolgudes famílies,
Desitgem que estigueu tots bé.Us enviem el treball sistemàtic de matemàtiques d’aquesta setmana. També hem pensat que és important afegir-ne un de llengua.
Per tal de tenir una comunicació directa amb els tutors/es, hem creat un correu electrònic per a cada classe. Aquest correu us servirà per aclarir dubtes, neguits… contactant directament amb el tutor o tutora.

1r A: paxcicleinicial1ra@gmail.com
1r B: paxcicleinicial1rb@gmail.com
2n A: paxcicleinicial2na@gmail.com
2n B: paxcicleinicial2nb@gmail.com

Us agrairíem que, el correu electrònic de cicle inicial cicleinicialpax@gmail.com només l’utilitzeu per enviar les fotografies del dia a dia dels vostres infants.
Seguint les instruccions del Departament d’educació, us demanem que els infants treballin cada dia una petita estona . És bo i convenient per als infants centrar-se i continuar en contacte amb les feines escolars.

També us volem dir que l’equip de mestres de cicle inicial estem posant tots els esforços per a que les tasques encomanades resultin motivadores per als vostres fills i filles.

D’altra banda insistim que no és necessari que facin tota la feina així com tampoc cal que s’imprimeixin els treballs (les criatures poden escriure les respostes directament en un full, indicant prèviament el títol de l’activitat). No volem pas que aquestes activitats us generin un neguit innecessari, la situació actual ja és prou complicada.

Per últim, us recordem una vegada més, que el més important per nosaltres és que els infants estiguin a gust a casa, que se sentin acompanyats, que juguin amb vosaltres i gaudeixin d’estar amb la família.

Rebeu una forta abraçada de part de tots nosaltres. Trobem a faltar els alumnes però esperem poder fer-los un fort petó ben aviat.

Cordialment,
L’equip de cicle inicial.

PRIMER  SEGON
CÀLCUL  CÀLCUL