Plataforma Fiction Express

L’alumnat de 5è i 6è fa ús d’una plataforma digital per millorar la competència lectora, anomenada Fiction Express. Els infants duen a terme activitats de lectura i comprensió lectora. Els llibres que llegeixen són llibres “vius”, on poden anar llegint alhora que poden participar en la creació de les històries i interactuar amb els autors i autores.

Us deixem l’enllaç al web de Fiction Express per si en voleu obtenir més informació: https://cat.fictionexpress.com/

Des del programa “La veu de Tarragona” de Tarragona ràdio, ens han convidat a participar en la tertúlia del programa d’avui 1/03/204. En aquesta han intervingut dos alumnes de sisè de la nostra escola. Ho podeu veure a continuació.