FIRA DE SANTA LLÚCIA 2022

Després de tres anys, aquest any hem pogut celebrar la Fira de Santa Llúcia de la manera tradicional. L’alumnat ha elaborat uns productes artesanals que han pogut vendre a les famílies en una fira solidària. Tots els beneficis han estat destinats a la Marató de TV3, aquest any per la salut cardiovascular.

A més a més, hem pogut gaudir del tradicional berenar de pastissos, galetes, magdalenes i tota mena de dolços elaborat per l’alumnat de sisè. La recaptació dels beneficis dels pastissos s’invertirà en el viatge de final de curs dels mateixos alumnes.

Gràcies a totes i tos per la vostra col·laboració!