PROJECTE “APRÈN, PARTICIPA I DONA”

L’alumnat de cinquè ha engegat un nou projecte que consisteix en organitzar una CAMPANYA A L’ESCOLA PER ACONSEGUIR DONACIONS DE SANG.

Aquest projecte està inclòs dins del programa “Aprèn, participa i dona” del Banc de sang de l’hospital Joan XXIII. Es pretén sensibilitzar famílies i infants sobre la importància de les donacions de sang. Té dues vessants educatives, una científica i una altra altruista. D’entre algunes actuacions realitzades, vam tenir la visita d’un professional que els va fer la formació que ofereix el programa. Van aprendre sobre els components de la sang, la seva funció, i també com engegar una campanya.

QUÈ FARAN? Passaran per totes les aules a informar l’alumnat de l’escola, des dels més petits fins els més grans. També dissenyaran un “logo”, buscaran un eslògan, faran cartells, us enviaran circulars i tot allò que pensin per animar-vos a participar en aquesta primera CAMPANYA DE RECOLLIDA DE SANG.

Ens agradaria molt que fos un èxit de participació!. Us avancem la data de la donació perquè us l’apunteu a les vostres agendes:

Dijous 9 de maig, de les 15h a les 18h, a la biblioteca de l’escola.

Cliqueu al logo i veureu tota la informació sobre el projecte i sobre les activitats que realitza l’alumnat.