PRESENTACIÓ NOVA MARCA PAX

El dimarts 25 d’abril es va presentar la nova MARCA de l’Escola PAX a càrrec de NÚRIA RUBIO, la seva creadora. La Núria és professora d’Arts gràfiques de l’Escola d’Art de Tarragona i mare de l’escola. També vam comptar amb la participació de MAITE FONT, assessora d’Educació visual i plàstica de l’ajuntament de Tarragona i amb ROSA MARIA CODINES, Inspectora d’Educació.

També es va inaugurar l’exposició de treballs que l’alumnat ha fet a partir de la NOVA MARCA, seguint la proposta pedagògica de la Núria i que la Maite Font ha coordinat al centre. També es va poder veure el MUR amb els colors de la NOVA MARCA.

En nom de tota la comunitat educativa volem agrair l’esforç i dedicació que Núria Rubio ha esmerçat en aquesta nova marca. GRÀCIES NÚRIA!