PREMIS IMET EDUCACIÓ

imet 2

Ahir dijous 19 de novembre, l’escola va rebre un premi en l’acte de lliurament dels Premis Imet d’Educació “Josep Vives i Ciurana”. El projecte presentat, ArTree: a different point of view, forma part de l’àrea d’educació visual i plàstica i s’imparteix en llengua anglesa.

Aquest projecte es va iniciar l’any passat a sisè de primària. La valoració va ser molt satisfactòria, raó per la qual, aquest any, s’ha ampliat a tot l’alumnat del cicle superior, és a dir 5è i 6è.

El premi és un reconeixement a la tasca que desenvolupen els centres educatius a Tarragona i és també un important incentiu que ens anima a seguir treballant en la mateixa línia