L’arbre dels desitjos

El dissabte, 16 de desembre, els representants l’escola Pax han participat en l’acte “Nadal TGN, els infants són l’estrella”.

Com cada any, l’alumnat de quart curs ha penjat els seus desitjos i bons propòsits amb forma d’ornament nadalenc en aquest arbre que presidirà el vestíbul de l’Ajuntament de Tarragona durant aquestes festes de Nadal.

Aquest any, els missatges han girat al voltant de l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 13, que se centra en l’adopció de mesures urgents per frenar al canvi climàtic.

L'arbre dels desitjos