CARNAVAL MUSICAL

Amb l’alumnat de P5 vam fer una sessió de música especial durant la setmana de carnaval. Una de les activitats va ser ballar la dansa “Ara arriba el carnestoltes” (que ja havíem assajat en sessions anteriors) i l’altre va ser fer el joc de les estàtues (és un joc que els agrada molt i que sempre demanen) amb música de carnaval . Aquesta última activitat va ser sorpresa; els alumnes (tal i com veureu al vídeo) es posaven mirant per a la finestra i en girar-se es trobaven atuells de carnaval al mig de la classe. Veureu, que al començament no gosen a posar-se res, però a mesura que va sonant la música es van animant. Entre una activitat i l’altra també es van pintar la cara!!