SORTIDA DE LA SETMANA TEMÀTICA

Hem gaudit molt de la setmana temàtica. Els infants d’Educació Infantil hem treballat el CORREFOC. Hem fet tallers i hem preparat una exposició. I per celebrar la cloenda de la setmana hem anat amb tots els nens i nenes de l’escola a la pista de la biblioteca i hem compartit un esmorzar que ens ha preparat l’AMPA de la nostra escola. Després hem anat al local on hi ha el CAVALL ARMAT i els nois i noies dels DIABLES del Papiol ens han explicat moltes coses interessants. Ah! I també hem pogut entrar a sota del Cavall armat!!! Ha estat súper emocionant!!!
Moltes gràcies a l’AMPA i als Diables del nostre poble!!!
FOTOS DE LA SORTIDA