Avui els infants d’I3, I4 i I5 hem gaudit de jocs d’aigua!
Hem experimentat amb diferents propostes: hem fet transvasaments d’aigua, observant com es mou i canvia de recipient; hem creat bombolles de sabó que han omplert el pati de màgia i somriures; hem construït rius i pastissos al sorral, deixant volar la imaginació; i també hem elaborat collarets i braçalets, treballant la motricitat fina i expressant la nostra creativitat.
Ha estat un matí de joc compartit i de moments de complicitat i entre esquitxades, rialles i molta il·lusió, hem après, explorat i, sobretot, ens ho hem passat genial!

