Fa uns dies, els infants d’5 vam poder gaudir d’un taller, que ens van explicar què hem de fer en cas d’emergència. A partir d’un vídeo, explicació i activitat teatralitzada vam interioritzar i comprendre que el que hem de fer és trucar al 112. Per tal de recordar el número ens van ensenyar una estratègia: una boca, un nas i dos ulls.
Aquí podeu veure algunes imatges…


Comentaris recents