Famílies!
Divendres vam acomiadar als més grans de l’escola tots junts al pavelló. Va ser un acte ple d’emocions i somriures. Després vam esmorçar plegats al pati i abans de sortir, tota l’escola vam sortir als passadissos a dir adéu als que marxen cap a l’institut.
Desitgem que la nova etapa que inicieu estigui plena de nous moments i molt aprenentatge i creixement!

