MASSATGES DIVERTITS !!!

Proposem un primer massatge energitzant i un segon més relaxant. Necessitarem: catifes, coixins i altaveu per posar música.

Tots els participants hauran de seure al terra en cercle, per tal que tothom faci el massatge a la persona del davant i així successivament. Una persona adulta pot anar guiant el massatge amb les fórmules que se li acudeixin (per exemple: ara només amb la punta dels dits, ara fort com si trepitgessis un elefant…).

Durant els massatges us proposem escoltar músiques que es treballen a l’escola com “La màquina d’escriure” cliqueu  la foto de dalt de les nenes  i “Els massatges de la Dàmaris Gelabert”.