EL PAU VILA ES MOU AMB ELS INFANTS DE PRIMER.

Durant la setmana temàtica d’aquest curs els infants de primer hem après molt sobre com  el que mengem i els hàbits saludables ens ajuden a tenir un cos amb bona salut  i a sentir-nos molt bé.

Hem gaudit amb les activitats que han estat ben variades. Poder compartir la cloenda de la setmana amb la vetllada al poliesportiu amb les famílies de l’escola ha estat una experiència molt emocionant.

Aquí teniu un recull de fotografies com a representació de totes les activitats que hem realitzat durant aquestes setmanes.

FOTOGRAFIES DE “EL PAU VILA ES MOU”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>