Comissió Comunitat i Cures

Membres de la comissió

Caterina Sugranyes (mare de Volcans), Anna Llarch (mare d’Espurnes), Víctor Valentín (pare de Marmotes i Coales), Sandra Castro (mare de Coales), Santi Eizaguirre (pare de Diamants i Coales), Gemma Roca (mestra), Oriol Mercadé (pare de Diamants i Girassols ) .

Antecedents

La comissió de Comunitat i Cures som un grup de mares, pares i mestres que arrel de la situació de confinaments que es van viure per pandèmia, però també més enllà d’aquesta, és més important que mai que infants, famílies i escola ens sentim part i ens enfortim com a grup. En definitiva, compartir moments com a estratègia d’afrontar els neguits i proposar solucions per crear nous escenaris més humans des d’allò col·lectiu.

Objectius

Per això hem començat a treballar en una comissió que té com a principals objectius:

• Aprendre junts promovent activitats formatives i de debat sobre temes d’interès per a les famílies.
  • Produir sabers col·lectius.
  • Enfortir-nos com a comunitat educativa.
  • Repensar allò social.
  • Ajudar-nos els uns als altres, sobretot tenint en compte l’atenció d’aquelles famílies més vulnerables.

Objectius d’aquest any

• Continuar oferint xerrades a la comunitat que responguin a les
    motivacions i inquietuds que van sorgint entre les famílies de
    l’escola, la següent en la que estem treballant serà sobre la
    relació entre infants i resolució de conflictes entre alumnes.
  • Paral·lelament es planteja fer una xerrada al trimestre.

Podeu consultar tots els documents de la Comissió clicant aquí.

Tornar a Comissions