Gràcies

“No siempre podemos hacer grandes cosas,
pero sí podemos hacer cosas pequeñas con gran amor”. Madre Teresa de Calcuta

Apreciades famílies,

Ens adrecem a vosaltres per donar-vos les gràcies per tot el que heu fet per l’escola al llarg de tot el curs.

No acabem de trobar les paraules adequades que expressin el nostre agraïment sincer.

Ens adonem de la importància de la vostra participació i col·laboració.  De maneres molt diverses sempre heu estat presents a l’escola, de vegades d’una forma silenciosa i discreta, d’altres més visible i evident, però sempre important i molt significativa per nosaltres.

Ens sentim acompanyats/des i és per això que us agraïm la vostra implicació, complicitat i comprensió.

Moltes gràcies i bon estiu.

Equip de mestres