Final de curs

“Estimada escola,

Encara no ens podem creure que hagin passat tants anys des que vam començar a l’escola. Mirem enrera i pensem: aquesta etapa ja s’acaba, però en comença una altra de nova.

Durant aquest temps hem estat aquí i ens ho hem passat molt bé. Han estat uns anys magnífics, plens de somriures i felicitat. Hem tingut milers d’emocions en aquesta escola, i cada vegada te n’adones que l’escola està per gaufir-la…”

Fragment de la carta dels nens i nenes de 6è a l’escola

“Els pares i mares que marxem també volem agrair a tots i totes els que heu aportat el vostre gra de sorra…”

“…important la formació que han rebut com a persones…”

Fragment de la carta de les famílies

” Els hem acopmanyat, només en un petit recorregut de la seva vida, els queda molt camí per endavant, hem fet tot el posible perquè donessin el millor de si mateixos i podem dir que tots plegats hem fet una boan feina…”

“,,,destigem de tot cor que us vagi molt bé, confiem en que será així, disposeu de molts recursos i teniu al darrera el suport més important, la força i la seguretat de la vostra familia…”

Fragment de la carta de l’escola

El dia 22 de juny vam celebrar la festa de final de curs a l’escola.

Primer, ens vam acomiadar dels companys i de les companyes de sisè que enguany marxen cap a l’institut i després, vam gaudir d’un espectacle a càrrec d’en Jaume Barri.

Podeu veure les fotos de la festa aquí.