El Guernica de Picasso

Tenim un Guernica de Picasso al vestíbul de l’escola!!!
Aprofitant el tema del monogràfic: BLANC I NEGRE, les nenes i els nens de l’escola des de P-3 fins a 6è hem estat treballant Picasso i la seva obra Guernica. Hem parlat del concepte de l’obra, els colors, les mides, els museus…
Per fer aquesta obra coral cada nen/nena tenia la imatge d’una part del quadre i l’havia d’ampliar en full més gran proporcionat. Hem utilitzat ceres, hem fet barreges (s’ho han passat molt bé, ja que el treball amb ceres és molt agradable, brut…) i finalment també hem envernissat.
L’obra original de Picasso té trets cubistes i expressionistes, la nostra obra ens ha quedat molt més expressionista molt més abstracta.
Esperem que us agradi.
Comissió de plàstica
*Si algun dia aneu a Madrid i teniu una estona podeu anar a veure l’autèntic Guernica al museu Reina Sofia, és espectacular, les nenes i els nens es quedarien sorpresos.

Podeu veure les fotos del procés de creació clicant sobre la imatge principal.