Santa Llúcia

Com cada any, el dijous 13 de desembre, les nenes de l’escola van fer la cantata de Santa Llúcia.

Aquesta tradició del poble consisteix en una cantata de les nenes, que s’inicia a l’escola i continua després a la plaça de l’ajuntament. Les famílies i la gent del poble que han pogut assistir a la cantata, tradicionalment regalen alguna cosa per esmorzar (galetes, magdalenes, xocolata, fuet, pa de pessic, coca, suc, cacaolat…) a les nenes com una manera d’agrair la seva actuació, i els hi posen al cistell.

Podeu veure les fotos aquí.