PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULA CURS 2018/19

Ja tenim aquí el calendari de preinscripcions i matrícula pel curs 2018/19. Recordeu que tota la informació referent a aquest procés es pot consultar a la web del Departament d’ensenyament.

Calendari de preinscripció 2017-2018

Difusió de l’oferta 9 d’abril
Presentació del full de sol·licitud Del 13 al 24 d’abril
Presentació de documentació al centre Fins el 25 d’abril
Llistes amb el barem provisional 3 de maig
Reclamacions Del 4 al 8 de maig
Resolució reclamacions (últim dia per introducció i modificació de sol·licituds) 9 de maig a les 17:00h
Llistes amb el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions 10 maig
Publicació de llistes ordenades definitives 15 de maig
Publicar oferta definitiva 11 de juny
Publicació de la llista d’admesos 12 de juny
Període de matriculació 21 al 27 de juny

Actualment el nostre centre no disposa d’administratiu/va, per tal de facilitar l’atenció a les famílies, us detallem l’horari d’atenció de secretaria:

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
Matí De 8:30h
a 9:30hi de 11:30h a 14:00h
De 8:30h a 14:00h De 9:30h a 11:00h

i de 13:00h
a 14:00h

De 8:30h a 14:00h De 10:30h a 13:00h
Tarda De 15:00h a 16:00h De 16:30h
a 18:00h

La preinscripció tant la podeu fer presencialment, com a través del formulari online. Tant si preferiu fer-la d’una manera com de l’altra, és imprescindible que presenteu la següent documentació dins del termini establert, al centre que heu triat en primera opció:

• Sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet).
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI dels tutors (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el tutors són estrangers, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna si en té tot i ser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.
  • Original i fotocòpia del Carnet de vacunacions.

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) també han de presentar la documentació que s’indica per a cada criteri, dins del termini establert. Podeu consultar més informació al següent enllaç: Documentació

Cal tenir en compte que en compliment de la Llei de Protecció de dades, la publicació de les llistes es farà en un espai reservat de l’interior del centre. Per tant, per consultar aquestes informacions heu de venir al centre dins l’horari d’atenció de consergeria: de 8:00h a 13:00h i de 15:00h a 16:30h.