PLA D’OBERTURA DE CENTRE

En compliment de les instruccions rebudes del Departament d’Educació, hem elaborat el Pla d’obertura del centre en fase 2 de desescalada, que incorpora les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert, pel que fa a adequació d’espais, mesures de distanciament i higiene i vulnerabilitat d’alumnat i personal, i que es portaran a terme entre el 8 i el 19 de juny de 2020.

Podeu consultar el document en aquest enllaç: Pla Obertura Centre_MDM

I la declaració responsable que haureu de presentar el primer dia d’escola en cas d’assistència dels vostres fills i/o filles:

Declaració responsable_famílies Infantil

Declaració responsable_famílies Primària

1. Núria

Bona tarda,
    Al Pla d’obertura del centre MDM no especifica si els cursos de 1r a 5è podran anar un dia a l’escola per exemple, per recollir notes, algun document q hagueu d’entregar, acompanyament emocional, acomiadar-se del curs…
    En tot moment es parla d’educació infantil i 6è d’educació primària.
    Heu valorat aquesta opció? Que cada curs pugui anar un dia i així no coincideixen tants alumnes. Per exemple. És una idea.
    Gràcies per la vostra atenció i espero que estigueu tots i totes bé.
    Han estat unes setmanes en les que tant mestres, com pares, com alumnes ens hem hagut d’adaptar a situacions noves. I crec que ho estem fent força bé 😉
    Molts ànims!!!!