LES CARPETES DE PLÀSTICA. Najia Mehadji

Aquest curs a plàstica hem descobert l’artista Franco-marroquina Najia Mehadji. Hi ha participat tot l’alumnat de l’escola.
Vam conèixer l’artista a través de la seva biografia. Va néixer a França, però passa moltes temporades a Essaouira (Marroc). És una artista que treballa diferents formats, sovint treballa un sol color, utilitza pintura, ceres… Els seus temes preferits són les magranes, les peònies, ha fet alguna feina sobre cabells, les cúpules… Alguns grups han treballat els cabells, altres les magranes.
La Najia sovint treballa amb uns pinzells especials i fa molt tipus de «vagues» (onades, corbes, girant el canell). Aquestes «vagues» és un treball molt significatiu d’ella. Nosaltres ens hem inspirat en aquesta feina per fer les carpetes, hem utilitzat uns pinzells similars (més casolans) i amb una gran cartolina per tal de fer els moviments lliurement. Ens ha agradat molt fer aquesta activitat!
Cada grup ha pintat la carpeta d’un color diferent, vam fer un sorteig.
Un grup de mares i tieta van venir a ajudar-nos a posar les nanses a totes les carpetes, des d’aquí els hi donem les gràcies. A les fotos es pot veure com es va anar desenvolupant l’activitat.