Quin temps fa?

El dia 2 de març la classe de 3r, els NÚVOLS, vam fer un taller de meteorologia a l’escola: QUIN TEMPS FA?, gràcies al Miquel i a l’Engràcia, del camp d’aprenentatge Can Santoi, de Molins de Rei.

Vam aprendre molt perquè el Miquel i l’Engràcia són uns grans professionals que ens ho van ensenyar tot molt bé, amb unes activitats molt motivadores i engrescadores.

Vam aprendre a interpretar un mapa del temps i a fer les nostres pròpies prediccions, ho voleu veure? Cliqueu aquí i tindreu una sorpresa!!!!

Després vam sortir al pati de l’escola i vam poder fer una gimkana per identificar i utilitzar alguns dels aparells que fan servir els meteoròlegs: el termòmetre per conèixer la temperatura de l’aire, un altre per conèixer la temperatura de l’aigua i un tercer per conèixer la temperatura del sòl. També l’anemòmetre per saber la velocitat del vent, i la brúixola per orientar el penell i saber la direcció del vent i identificar el vent que bufa, gràcies a la rosa dels vents.

Aquí teniu un enllaç per si voleu consultar la notícia a la pàgina web del camp d’aprenentatge, cliqueu.

Tot i que aquests tallers només van durar un matí, nosaltres encara continuem treballant aquest tema a la classe.

NO VOLEM PARAR D’APRENDRE!!!!