Sortida a Mercabarna

Divendres passat vam anar a Mercabarna per participar en la campanya 5 al dia. Allà hem pogut veure  el recorregut que fan els aliments fins arribar a casa. Hem complementat els coneixements que ja teníem sobre la dieta saludable i hàbits alimentaris saludables.

Els objectius de la sortida han estat:

-Conscienciar a l’alumnat perquè consumeixin cinc racions diàries entre fruites i
hortalisses, tal com recomanen els metges i els dietistes.
–  Reconèixer els productes frescos i els beneficis dels productes de temporada i de
proximitat.
– Distingir les famílies de fruites i hortalisses i les seves propietats.
–  Conèixer la piràmide dels aliments des d’un vessant pràctic: la composició de
menús equilibrats.
–  Conscienciar als nens i nenes sobre la importància d’evitar el malbaratament d’aliments.

Com podeu veure a la foto també hem fet un  tastet molt divertit de fruites i hortalisses! Ens ho hem passat molt bé!

Cicle Mitjà