La llibreta de les emocions

A aquestes alçades de curs, la classe dels NÚVOLS ja hem estrenat la llibreta de les emocions, i com que no estem gens emboirats i tampoc estem als NÚVOLS (bé, a vegades si…) hem fet una reflexió sobre QUÈ ÉS PER  MI LA LLIBRETA DE LES EMOCIONS. A més a més aquest curs tenim un company nou i és molt important que conegui i estimi la llibreta de les emocions, per això li hem volgut fer una bona explicació.

Per la nostra escola és una eina molt estimada, un dels nostres signes d’identitat que va començar ja fa uns quants anys, quan encara estàvem a l’escola vella. És històrica!!!!

Les reflexions són d’allò més interessants i et fan pensar en les interpretacions que poden fer les nenes i els nens de les tasques que fem, la importància que li donen a la llibreta… Senzillament: EMOCIONANT!!!

Gaudiu de la lectura.

• Per mi la llibreta de les emocions és tranquil·la. Per mi la llibreta de les emocions és emocionant. I em fa sentir feliç.
  • Per mi és un munt d’emocions. També és un munt de records dels  cursos que he passat. També un munt de feines que he fet a l’escola.
  • La llibreta de les emocions és bonica. M’agrada tenir-la. M’emociona perquè és la llibreta de les emocions. M’agrada estar amb ella. Posem pensaments nostres.
  • Per mi és on fiquem les emocions. Com la vida que va passant.
  • És com on deixo els meus records.
  • No he treballat mai a la llibreta de les emocions, però crec que és un lloc on escrivim el que sentim.
  • La llibreta és molt bonica i fem feines molt importants. Representa el meu cor de les emocions. Fem moltes coses. Tots els cursos treballem la llibreta.
  • Per mi la llibreta de les emocions és una llibreta on guardo les portades com per exemple 1r, 2n, 3r. També posem coses que jo he fet i també que la meva classe i jo hem compartit i fet i així és la meva llibreta de les emocions.
  • Per mi la llibreta de les emocions és on faig els records del cole.
  • La llibreta de les emocions és “xula” i divertida. M’encanta fer-la servir. Em diverteixo molt molt mirant-la.