CAMPANYA SOLIDÀRIA CONCERT DE LA PAU I LA SOLIDARITAT 2018

Com ja sabeu, els propers dies 17 i 18 de desembre celebrem el nostre concert de la Pau i la Solidaritat del 2018.

A l’escola estem participant en dues campanyes solidàries: Cap infant fora de joc, organitzada per l’Ajuntament de Castellbisbal, i el Tió Solidari organitzat per l’Esplai Gatzara.

Ja que el nostre concert té el nom de la Pau i la Solidaritat us convidem a tots a ser una mica més solidaris.

Hem pensat que juntament amb l’entrada per accedir al concert podeu portar: llegums, conserves, arròs, pasta, galetes, oli o alguna joguina nova. D’aquesta manera, la nostra escola farà una gran aportació a aquestes dues campanyes i ajudarem al fet que molta gent tingui millors festes.