Instal·lacions

Noves Tecnologies

• Comptem amb dues aules d’informàtica, dotades una amb 17 portàtils i 10 tablets, i l’altra de 12 sobretaules i 10 portàtils, connectades en xarxa i amb els programes educatius del Departament d’Ensenyament.
  • Aula d’audiovisuals amb videoprojectors amb sistemes de so envoltant i un sistema interactiu motriu digital (NINUS) .
  • A cada aula de primaria hi han 3 ordinadors de sobretaula, a més de les dotacions de portàtils nominatius del Departament d’Ensenyament per als alumnes de 6è, i la dotació pròpia del centre consistent en 2 carros mòbils amb 30 portàtils cadascun portàtils disponibles per cicle superior i mitjà.
  • Totes les aules de primària i infantil tenen instal·lades pissarres digitals.
  • El centre es troba cablejat en totes les aules i disposa de connexió WIFI a la totalitat dels espais del centre; així ens permet la connexió a Internet des de qualsevol lloc de l’escola..

La Biblioteca és l’espai de l’escola on la lectura pren el total protagonisme. Tant a l’hora del pati com a les hores de menjador està oberta a tots els alumnes. Ofereix un servei de préstec pels alumnes i mestres, tant de llibres com de mapes cartogràfics.

Imatges del espais de l’escola (Feu clic sobre el nom per veure una imatge)