Lego WEDO

En el taller de robòtica els alumnes realitzen tasques relacionades amb la resolució de problemes de la vida real o reflecteixen experiències de vida, mitjançant la utilització del material i del programa Lego​. Els alumnes ​construeixen i programen els seus robots, seguint les instruccions que Lego els dóna, i els programen a través de blocs de programació perquè realitzin funcions concretes. Els robots poden detectar moviment, moure’s, fer sorolls o canviar de color durant el temps pel què se’ls hagi programat. Els nens experimenten amb totes aquestes funcions, o les alteren, i creen els seus propis robots.

Aquesta activitat es fa en ​Anglès i els alumnes es distribueixen en petits grups de treball mixtes, a on han de ​compartir, organitzar-se i comunicar-se​ eficientment.