Horts de Can Feliu

Els alumnes de sisè, durant el mes de novembre, hem pogut gaudir de l’activitat programada per l’Ajuntament de Rubí conjuntament amb l’entitat local Rubí d’Arrel. Al caràcter lúdic que sempre comporta una activitat a l’exterior, aquest curs en especial s’afegeix la particularitat.

En aquesta sortida els nens i nenes han descobert la part més rural del nostre municipi, i s’han endinsat a l’espai natural de Can Xercavins. Seguint una ruta circular, a mig camí arriben als horts de Can Feliu. Allà han conegut el projecte Ecobodum, una iniciativa que torna a les tradicions rurals i treball de la terra, amb una agricultura ecològica i sostenible. Els i les alumnes  han pogut plantar arbres fruiters i comprovar en primera persona com és la feina de pagès, alhora que experimenten la connexió entre la natura i la petjada dels éssers humans.