Formació Magnet

Des del curs passat, el professorat de lescola Montessori estem rebent formació i acompanyament den Frank Sabaté. Aquesta formació és un dels puntals del projecte Magnet i garanteix ladquisició dels coneixements necessaris per tal de transformar metodològicament el treball del centre.

El vídeo que hi ha a continuació, ens resumeix la intensitat de tot un any en un minut. Pot semblar gairebé impossible fer-ho, però el nostre formador té la capacitat de convertir allò més difícil en quelcom fàcil. Ha posat en marxa equips de treball i les sessions ens omplen dexperiències alhora que denergia, propiciant la pràctica a laula i la reflexió entre companys i companyes.

Utilitzant les paraules del Frank, cal estimar el currículum i tenir-lo molt present per poder-lo traslladar al dia a dia de laula. També ho ha aconseguit però entre tot el que estem aprenent dia a dia amb ell, el millor és que ens ha omplert dexperiències i dil·lusió i ha fet que la nostra professió sigui molt màgica i la nostra escola molt magnètica.