Avaluació per rúbriques: Bon Profit

El passat 17 de gener, gràcies al nostre formador, en Frank Sabaté, vam gaudir d’una altra sessió dins el programa d’Aliances Magnet, sobre l’Avaluació i el Treball per projectes fent servir la “Rúbrica d’avaluació d’un Berenar”.

L’objectiu era preparar un berenar que posteriorment seria avaluat per tots els companys i companyes. Amb aquesta activitat tot el professorat va realitzar una pràctica professional amb un instrument d’avaluació que permet que el propi alumnat reflexioni sobre el que ha d’aconseguir i com ho ha de dur a terme, posant-lo al centre del seu aprenentatge, alhora que s’incorpora el treball cooperatiu entre companys i companyes.

Per la seva realització i presentació havíem de tenir present els punts que serien avaluats i que prèviament vam poder llegir en la rúbrica.

Per començar l’activitat vam anar en equips al supermercat a buscar els ingredients que necessitàvem amb un pressupost de 10€ i un temps de 20min

Cada grup va preparar el seu “berenar”. Vam reflexionar, valorar i debatre sobre l’Avaluació gaudint d’un bon àpat! Una sessió més d’acompanyament en la que l’equip de mestres de l’escola es cohesiona al voltant d’un objectiu comú.