Taller ROSER CAPDEVILA

UN MÓN DE CONTES (TALLER ROSER CAPDEVILA)

Aquest taller es realitza a l’espai Roser Capdevila, creadora de les Tres bessones, situat a la biblioteca de l’escola.

Amb aquest taller pretenem fomentar en els nens i nenes el gust pels contes, tot aprenent a respectar els llibres i el material.

Comencem escoltant un conte que el llegeix la mestra i, tot seguit, es proposen diferents activitats i els infants escullen. Les activitats són les següents: mirar i gaudir dels contes lliurement, treballar de diferents maneres els personatges de contes i escoltar contes a l’ordinador.

En finalitzar el taller, els alumnes valoren oralment el treball realitzat.